پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119825
مديريت رهبر معظم انقلاب و حضور همه جانبه مردم دو عامل مهم دفع فتنه 88 بود
تاریخ انتشار : 1393/09/25 08:04:57
نمایش : 2734
نشست ستاد بزرگداشت نهم دي ماه در دفتر امام جمعه فارسان و با حضور رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري و همچنين اعضاي اين ستاد برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در ابتداي اين نشست، حجت الاسلام والمسلمين حسين جمالي زاده، امام جمعه فارسان با تأکيد بر اين که برخي روزها از منظر آموزه هاي ديني به عنوان ايام الله نامگذاري شده اند، 22 بهمن ماه را يکي از اين روزها دانست و اظهار داشت: در ادامه و استمرار انقلاب، روزهايي ثبت تاريخ شد که اگر به وقوع نمي پيوستند، مشخص نبود چه بر سر نظام و اسلام مي آيد.
 
وي با بيان اين که نهم دي ماه يکي از روزهاي ماندگار در تاريخ انقلاب اسلامي است، اظهار داشت: در چنين روزي عموم مردم با همه وجود به ميدان آمدند و با بيعت مجدد خود نسبت به ولايت و نظام، معادلات استکبار را به هم زده و بساط فتنه را برچيده و کشور و نظام را براي هميشه بيمه کردند.
 
امام جمعه فارسان، مديريت رهبر معظم انقلاب و حضور همه جانبه مردم را دو عامل مهم دفع فتنه 88 دانست و خاطرنشان کرد: اگر مديريت آن زمان به درستي صورت نمي گرفت و مردم نيز به ميدان نمي آمدند، معلوم نبود که سرانجام انقلاب به کجا مي رسيد.
 
اين مقام مسؤول با اشاره به حديثي از امام رضا(ع) ابراز داشت: فتنه اي خواهد آمد که بسيار خطرناک است و آن فتنه دجال است در حالي که فتنه اي مهم تر از اين فتنه نيز ظهور خواهد کرد که بسيار سخت تر از ديگر فتنه ها است چرا که در آن افرادي وجود دارند که دل به رفاقت دشمنان ما بسته اند.
 
رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان فارسان با اشاره به نقش بي بدليل رهبر معظم انقلاب در بصيرت افزايي و مديريت شرايط آن دوران، ابراز داشت: اين که رهبر معظم انقلاب بارها و در سخنراني هاي مختلف به شرايط دوران فتنه پرداخته اند، همه بر مهم بودن اين موضوع و هوشياري همه جانبه در همه زمان ها دلالت دارد.
 
حجت الاسلام جمالي زاده با تأکيد بر اين که بزرگ داشت روز نهم دي ماه و يادآوري آن دوران براي آن است که چنين اتفاقاتي ديگر رخ ندهد و از گذشته درس بگيريم، افزود: بايد درست برنامه ريزي کنيم و از همه پتانسيل ها براي بزرگ داشت اين روز در شهرستان استفاده کنيم.
 
وي با تأکيد بر اين که بايد مراسم بزرگ داشت اين روز به ياد ماندني در شهرستان فارسان هر چه باشکوه تر برگزار شود، اظهار داشت: دشمنان و مخالفان نهم دي ماه مي خواهند فتنه سال 88 و نهم دي ماه را عادي نشان دهند که بايد با برنامه ريزي درست مکر ان ها را برملا کرد.
 
امام جمعه فارسان با اشاره به اين که راه ديگر دشمن براي کم رنگ جلوه دادن اين روز بزرگ آن است که آن را جناحي و گروهي کند تا مانند راهپيمايي 22 بهمن برگزار نشود، ابراز داشت: مراسم بزرگ داشت نهم دي ماه بايد فراجناحي و با شکوه برگزار شود چرا که اين روز متعلق به همه مردم است.
 
اين مقام مسؤول با بيان اين که فتنه 88 يکي از بحران هاي کم نظير پس از رحلت امام بود، برچيده شدن آن بساط را از معجزات الهي برشمرد و افزود: بکوشيم که مراسمي در خور اين روز و با حضور همه گروه ها در شهرستان برگزار کنيم.
 
در ادامه اين نشست نيز علي گرجي، رييس شوراي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري به تشريح برنامه هاي اين ستاد در استان پرداخت.
 
گفتني است در پايان اين نشست قرار بر آن شد در روز سه شنبه نهم دي ماه از ساعت 10 صبح مراسم بزرگ داشت اين روز بزرگ با عنوان « نقش مديريت رهبري در دفع فتنه 88» با حضور مسؤولان و عموم مردم در مسجد امام حسين(ع)، محل برگزاري نماز جمعه فارسان برگزار شود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html